Sabtu, 5 Jun 2010

akU... kata2 hati...

kaseh... oh kaseh...


dalam hidup ni banyak perkara yang sentiasa kita fikirkan dan utamakan... namun... lumrah alam dan fitrah manusia untuk tidak merasa cukup dan bersyukur atas nikmatnya... betul tak????... ok fine... akU tengah mengarot sekarang ni... hahaaaaaaaaaaaaa...


hanya nak meluahkan sedikit rasa hati... adakah akU memang hanya akan dicari dikala mereka susah dan memerlulkan orang untuk melakukan sesuatu??? penat dah akU berada dalam keadaan ini... akU taw akU tidak hebat dan boleh berbangga seperti mereka... tapi... akU juga ada perasaan dan harapan... akU bukan ingin mengungkit ataupun tidak ikhlas dalam melakukan sesuatu... cuma akU harapkan sedikit ruang untuk berasa akU layak bersama mereka... ataupun memang realitinya akU hanya layak untuk perkara2 remeh itu... kerja2 yang tak layak untuk mereka... eerrmmmmm...


hati akU selalu berkata... "takperlah dayah... kan dah biasa..."... memang dah biasa sangat akU diperlakukan begitu... dan hati... terus fikirkan begitu yer...


mungkin akU salah... kerana akU memang seorang yang sangat mudah terasa... mulut mungkin bukan sesuatu yang utama untuk menjadi perhatian... namun perlakuan lebih menyakitkan... eerrmmmmmmmm...



p/s: kalau kita memberi sepenuhnya... kita kena sedar dan tahu... waktu kita terima ianya mungkin tidak seperti yang kita harapkan... (*kata2 untuk diri sendiri...)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan