Rabu, 13 Mac 2013

kaseh... sangat2 lama tak masuk jenguk kaseh... tiba2 rindu.. bila baca balik post2 lama... ada rasa sayu dan sebak yang susah nak dijelaskan... hidup aku mula berubah... berubah yang tidak pernah aku fikirkan... hampir 4 bulan abah tinggalkan aku... aku makin merinduinya... dan tak pernah tidak berhenti merindu... dan atok wan juga... kadang-kadang aku menjadi semakin lemah dengan ujian dan cabaran hidup... kadang-kadang hampir susah untuk kembali melangkah... tapi tiada pilihan lain yang boleh dibuat sebagai manusia biasa... BANGUN dan terus REDHA... dan sehingga kini... aku belum menjadi siapa2... atau memiliki apa2... tapi takper... aku yakin kepada aturan yang ESA.. yang aku pinta... Allah sentiasa kuatkan hatiku... tabahkan jiwaku... aku REDHA menempuh ujianNYA..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan