Selasa, 10 Februari 2009

akU........aku...........

akU hanya manusia biasa yang ada impian dan harapan...
akU hanyalah manusia biasa yang dambakan kaseh dan perhatian...
akU hanyalah manusia biasa yang banyak membuat kesilapan dan kekhilafan...

kerana aku adalah akU yang berpegang pada tuntutan diri... terus berjalan melalui jalan yang berduri untuk menuju satu destinasi...

tapi ...

dalam perjalanan ini akU harus tempuhi ranjau yang bisa membuat aku terluka.. pedih dan sakit sangat...

akU juga terpaksa berhadapan dengan jalan yang bercabang... Ya Allah tolonglah tunjukkan hambamu ini jalan yang terbaik... akU redha Ya Allah di atas petunjukmu...

adakalanya akU rasa ingin rebah dan berserah sahaja... tapi...

akU tak sanggup untuk menghancurkan harapan dan kepercayaan yang diberikan oleh insan-insan tersayang yang sentiasa di sisi akU............

akU sentiasa mengharapkan:
* kekuatan dan doa dari MAK
* semangat dan kepercayaan dari ABAH
* sokongan dan harapan dari ALONG, KAk LONG, ANGAH, UDA, ANDAK DAn
ABANG
* ingatan dan ciuman dari HANIF, HAZIM, HANISAH, HALIM, HAKIM, HADIF dan
IMAN...

kerana insan-insan inilah akU masih terus berusaha untuk bangkit semula dan meneruskan langkah perjalanan walaupun kesakitan dan kepedihan masih terasa...

akU panjatkan doa kepada yang ESA dan sentiasa berharap agar dipermudahkan jalan menuju destinasi...

semoga CINTA dan CITA-CITA dapat akU gapai...... amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan