Jumaat, 6 Mac 2009

akU: tiket habis... huhu

padan muka akU...
tahniah untuk akU...
syabas untuk akU...

huhuhuhuhhhuuhhhuuuuuuuuuuuuhuhuhu....

akU tak dapat balik hari ni... seawal pagi akU dah call ktm nak tanya pasal tiket... walaupun khabar yang diberikan pada waktu tu umpama bayu yang menghempas gelombang tapi akU masih ade sedikit keyakinan... "tiket 2nd claz habis, yg tinggal tiket 1st clz" kata operator yg takder perasaan tu... akU dengan sedikit sinar bergerak ke kelas tutorial khalayak dan wacana... hbs kelas akU ngan aishah bersemangat hendak memulakan perjalanan ke KTM yang akan dihantar oleh kawankU yang budiman, fizah... tapi tiba2 terdetik untuk akU membuat panggilan KTM lagi... dan jawapan yang dihulurkan kali ni memang menghempas hati ku ke lantai...

MAK tiket habis.... huhuhu... adik tak dapat balik hari ni...


tapi... ini hanya kisah sedih hari ini...

untuk esok akU tetap akan balik sebab akU dah dapat tiket... hahaha

MAK adik balik esok... tunggu tau...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan