Selasa, 3 November 2009

akU... hanya matamu...

di matamu itu tersirat satu rasa...

di matamu itu menyimpan suatu cerita...

di matamu itu kU lihat ada cinta...

dan cinta itulah yang akU damba...


sekali matakU jatuh menikam matamu...

jiwakU merontah minta disentuh...

sekali matamukU melirik matamu...

hatikU pohon untuk disuluh...


matamu menyebabkan akU hampir tersungkur...

mendamba kaseh yang berlalu jauh...

namun matamu jua menabur semangat...

untuk akU terus berdiri dan menyusur liku hidup...


hatikU memang milikmu...

hanya mata itu memancar sinar bahagia untukkU...

namun...

hatimu bukan milikkU...

hanya taburan doa dan keikhlasan memberi harapan...

akhirnya nanti matamu mampu melihat akU...



p/s: mood berfalsafah ni... eerrmmmmmm... layan jerlah yer... hahahaaaaaaaaaa

1 ulasan: