Isnin, 26 Oktober 2009

akU itulah manusia...

manusia itu hukumnya mmg tidak sempurna... namun... bolehkah untuk setiap kali melakukan kesalahan alsan itu kita pegang dan kita semai dalam jiwa... sekadar berkata... "ya... akU menyesal dan mintak maaf untuk apa yang akU dah lakukan... biasalah kita kan manusia... tak sempurna..."... ayat clishe yg sentiasa didengari... eerrmmmmmmmm...

xtually akU pun tak tahu kenapa tiba2 akU terfikir untuk menulis tentang ini... tapi akU rasa stigma ini perlu berubah... manusia mmg tak pernah sempurna... tapi... kita kenalah berusaha dan berikhtiar untuk mencari kesempurnaan itu... berkata-kata mmg mudah HIDAYAH... nak buat??? tawakal kepada Allah... letakkan diri kita di tempat yg betol... dan... lakukan sesuatu yg betol... mudah-mudahan... setiap usaha kita dirahmati dan sentiasa dilimpahkan rahmat dan kaseh sayang dari yang ESA...


p/s: sedak berehat dari menstudikan diri... setelah makan, tido dan melaghooo dgn internet... study itu harus diteruskan... so... bye...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan