Selasa, 6 Oktober 2009

akU dan kesibukan...

lama dah akU tak update entry... kaseh mesti dah rindu kat akU... "sorry kaseh... akU betol2 sibuk sekarang... tak der masa nak menaip di sini... hu3"...

pada waktu ini akU sangat rindukan masa2 yang lapang tanpa bebanan kerja... takper2... just go for it dayah... semuanya Insya Allah berbaloi...

so... akU sangat menanti saat2 ketika kesibukan ini kembali dalam hidupkU... jadi mari kita buat countdown bersama2 eh... *tengok sudut bawah kaseh... akU letakkan 16 hari bulan untuk selesaikan segala2nya... and... still ada 9 hari lagi untuk teruskan perjuangan...

sekarang... fokus dan terus fokus... 4presentation + 7xsignment... chaiyok3... mohon segala2nya dipermudahkan untuk akU dan rakan2 yg lain... amin...

p/s: waktu ini patutnya akU merehatkan diri... tapi tangan ttp gigih nak menaip entry ni... hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... dan sebelum lupa... ucapan terima kaseh yg tidak terhingga buat rakan2 yg bersama ddlm situasi yg mencabar ini... sayang korang... he3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan