Isnin, 17 Mei 2010

akU... rindu kaseh

hye... hye kaseh...


hahahaaaaaaaaaa... lama sangat rasanya tak bermanja dengan kaseh lepas abis exam hari tu... selepas sempat melempiaskan rindu dirumah... memenatkan badan dengan latihan debat... dan sesi mengantukkan diri di kelas short sem... akhirnya hari ni... akU terasa sangat2 RINDU dengan kaseh...


team untuk ARAU open dah umumkan... Alhamdulillah akU tersenarai untuk team kali ni bersama dengan akim, suhaimi dan wa... dan akan turut dibantu oleh rakan2 yang lain seperti daniel dan juga tasha...


apa yang akU rasa sekarang??? tak taw... adakah akU dah sedia??? belum secukupnya... adakah akU yakin untuk perjuangan ini??? yes 100 percent... so apa yang perlu akU lakukan sekarang??? USAHA... USAHA... USAHA... :))


so sampai sini jer... JOM baca FAKTA... bye2...




p/s: kepala tgh tingtong dan blur... kenapa akU tak boleh lepaskan apa yang sedang akU rasa sekarang ni??? please...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan