Khamis, 29 April 2010

akU... nak abis exam dah

esok akU akan menduduki peperiksaan kertas terakhir untuk sem ni... so faham2lah... bila orang lain semua dah goyang2 kaki kat umah... akU semakin malas untuk menstudykan dr... hahahaaaaaaaaaaaaa... tapi takper... segala halangan maseh akan ditempuh demi paper PENURUSAN ORGANISASI MEDIA...


tapi yang paling tak sabar ialah untuk pulang k rumah... tak kesahlah balik umah 2 hari pun... yang penting dapat balik... maka kerna itu... akU dah hantarkan list menu makanan yang perlu ada dirumah sepanjang 2 hari... tergeleng2 kepala angah akU... hahahaaaaaaaaaa...


oklah... tu jer nak tulis... sebab akU nak start fokus study selepas lebih banyak masa diperuntukan untuk mengemas barang dan berangan... hahahaaaaaaaaaaa... bye2...


p/s: baru selesai memunggah barang masuk stor blok sebelah... kesemuanya 5 kotak... huhuhuuuuuuu... penat...

2 ulasan:

  1. 5 kotak??? sikit nya? xD
    pengurusan organisasi media lah..
    taip pun silap~

    BalasPadam
  2. hahahaaaaaaaaaaaa...

    taip silap takper jean yang penting i dah lps amik paper tu... sengsara yer... 5 kota yg simpan yang maseh dgn i ni ada dkt 10 kotak ni... hahahaaaaaaaaa...

    BalasPadam