Isnin, 12 April 2010

akU... suka cakap lepas exam...

akU baru selesai menduduki paper pertama untuk exam kali ni... ALHAMDULILLAH... tapi akU maseh ada lagi 5 paper yang harus ditempuhi dgn sabar... eerrmmmmmmmmm...

akU nak bercerita tentang apa yang akU rasa... tak tawlah kenapa... tapi semakin hari akU rasa sedikit berbeza... akU tak nak perasaan ini bertukar jadi begini... kerAna akU taw tentang sesuatu yang mustahil... so sila atasi apa yang anda sedang rasa sekarang ni HIDAYAH... hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

akU rasa semakin hari akU semakin bersyukur kerana dikurniakan seorang mak... seorang abah... dan adik beradik yang sangat menyayangi dan ambik berat tentang kehidupan akU... sehingga... adakalanya... akU berharap untuk sentiasa berada disamping mereka... tapi apakan daya kerana akU berada di sini sekarang... huhuuhuuuuuuuuu... (*rasa rindu pada atok wan... atok maaf adik tak dapat jumapa atok balik hari tu... huuuhuuuuuuuuu... sayang atok...)

akU memang suka merapu kalo dah menaip pada KASEH... hahahaaaaaaaaaaaaa... sebab akU sayang kat KASEH ni... sebab apa yang akU tulis adalah cerita tentang akU... bukan cerita atau perkara lain... so kalo ada individu yang terbaca dan berharap akU memberi info akademik ataupun ilmiah... maka sila pergi ke blog lain... anda tidak diperlukan disini... eerrmmmmmmmmm...


akU banyak sangat benda nak tulis pada KASEH... tapi biasanya bila akU dah tulis separuh atau pun suku... akU rasa terhalang untuk teruskan... maka... semuanya tersimpan sahaja dalam DRAF... kerana itu... banyak jugak perkara2 menarik, sedih dan juga pelbagai rasa yang tidak di coretkan disini... heheheeeeeeeeee...

entahlah... hidup ni memang susah nak dijangka... adakalanya terlalu gembira dan tenang sahaja... namun tiba2 boleh dilanda ombak dan meninggalkan derita... cuma akU sebagai manusia yang memerhati adakalanya sedikit terkilan dan kecewa... sampai bila nak mengata dan terus menyalahkan pihak yang dihadapan... sedangkan diri kita pun banyak juga melakukan kesalahan... jangan suka mencaci... kerana hakikatnya kita akan lebih dimaki... eerrmmmmmmmmmmmmmm...

dah penat nak menaip... akU nak tidO dulu... selepas itu berjuang pula untuk kertas yang seterusnya... bye2...


p/s: jadual hidup sekarang... makan... study... tido... makan... tido... study... sentiasa berselang seli... tapi FB tetap di hati... hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

4 ulasan:

  1. hehe..individu yang lain tu ialah i lah kan??
    keke..ya lah..:P
    take care ya ^^
    all the best for stats esok..hehe

    BalasPadam
  2. ADE ADE JE MAMA DAYAH...

    motif wat org suspen ape yg disimpan kat dlm draf....hahaha

    BalasPadam
  3. jean>>> hahahaaaaaaaaaaaaa... nasib baik u sedar jean... u too dear... TQ


    babynie yang tak berapa nak baby>>> hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... motif suspen??? yang penting i tgh cr masa nak publish pasal tutttttttt... yang kita bincang hari tu... hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... habuutttt untuk u...

    BalasPadam