Jumaat, 23 April 2010

akU... ???

malas... malas... malas... bosan... bosan... bosan... sedih... sedih... sedih... haiisshhhhhhhhhh... apa lagi yang akU tgh rasa sekarang??? huhuhuuuuuuuuu...

akU dah selesai menduduki paper ke 4 semalam... dan dengan bangga nya akU nak nyatakan yang paper SEMANTIK memang mensemantik kan mood akU sehingga ke hari ini... huhuhuhuuuuuuuu... tak suka... tak suka...

nak buat apa sekarang??? melagho??? tak der mood... lama jugaklah akU rasa tak keluar menghiburkan hati... akU pun tak pasti kenapa... dan sebab apa... tapi kalo mak akU taw anak bongsu dia ni dah semakin rajin duduk bilik... mesti dia bangga... hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... sayang mak...

banyak benda nak tulis... tapi di entry lainlah... tgh petang2 ni sangat malas nak menaip... bye2...


p/s: mood sedih selepas tgk keenam2 season harry potter... haaiisshhhhhhhhh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan