Rabu, 14 April 2010

akU... layout baru...

menaip di layout baru... hahhahaaaaaaaaaaaaaaaaa... gatalkan akU... time ni patutnya study untuk paper keusahanan media esok... tapi sempat lagi nak pi tukar layoutlah apalah... takper2... hidup kena optimis dan ceria... betol tak??? sebab tu akU turut memilih warna2 yang ceria untuk menghiasi wajah kaseh... suka tak kaseh??? cantikkan??? hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...


akU sebenarnya nak tido sekarang ni... tapi mata maseh tak boleh dilelapkan walaupon akU bah makan ubat batuk mahupun selesema... maka... akU maseh lagi disini untuk membelai kaseh... heheheeeeeeeeeeeeeee...


maseh tidak dapat melupai kekecewaan dgn paper exam tadi... bak kata kawan kelas akU... "marilah kita bersedia untuk amik paper ni bersama2 dgn adik2 junior nanti..."... huhuhuuuuuuuuuuuuuu... TAK NAK... mak tolong adik...


dan kerana itu... akU sangat2 berharap akan kehadiran my HERO disisi saat ini... my sayang2 anep... sebab kalo ada anep dia mesti akan gad0h2 dgn akU... citer2 sampai penat... pastu boleh online sama2 tgk apa gadget2 yang dia minat sangat tu... tengok movie sama2... buat semua benda sama2... huhuhuuuuuuuuuuuuu... ayang ucu rindu ayang... kenapalah time ucu cuti ayang tak cuti... time ayang cuti ucu tak dapat balik... tak suka keadaan macam ni... tapi... keadaan ni perlukan... 4 ur future... so... MISS u so much... take care kat sana... jaga diri baik2... luv U...





p/s: banyak pulak menulis hari ni... now of to study... hahahaaaaaaaaaaaaaaaa... chaiyok2 HIDAYAH HAMDAN...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan