Isnin, 23 Ogos 2010

akU... manja, puasa, sayu...

kaseh...


tadi aku meseg2 manja dengan anak wak sehat... a-mir... dalam dok meseg2 tu a-mir asyik cakap akU anak manja jer... ni semua gara2 akU cakap kakak akU nak amik balik raya nanti... eerrmmmmmmmmm...


tak kesahlah akU anak manja ke apa k... akU memang betol2 rindu abah ngan mak sekarang... haaiisshhhhhhhhh... entahlah... nak kata lama sangat tak balik... memang pun... antara masa paling lama akU tidak pulang ke rumah... 10 minggu... maksudnya 2 bulan lebih... kalo kira 2 minggu ke depan ni... maknanya cukup 3 bulan akU tak balik...oh no... akU betol2 tak sangka akU mampu buat macam ni... huhuhuuuuuuuuuuu... tabhalah hati... sikit jer lagi...



hari ni dah nak masuk puasa ke 14... beberapa jam jer lagi... dua minggu dah berlalu... sekejab jer rasa... rasa kurang sangat amalku untuk puasa tahun ni... insya Allah... akU mohon kekuatan untuk meneruskan baki 15 hari terakhir ini dengan lebih keredhaan dan menuju ke arahMU YA ALLAH... amiinnn ya rabbal alamin...



p/s: sedang sayu mendengar lagu2 yang dikumandangkan oleh laptop abang black... haaiisshhhhhhhh... abang black sila tido bersama dengan laptop anda sekali... hahhahaaaaaaaaaaaaa... (*sedang tersenyum mendengar igauan anda abang black...)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan