Selasa, 19 Oktober 2010

akU... dalam 3 hari...

kaseh...


TIGA hari saja lagi... TIGA hari saja... hanya TIGA hari... akU akan tamatkan pengkuliahan sbg pelajar UKM yang pergi kuliah dan buat assignment banyak2... sebab sem depan dah pergi LI... pastu dah habis... horayyyyyyyyyyyyyyy...


nampak sangat akU jenis yang malas belajor kan??? hahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...


walaupon minggu terakhir ni banyak dugaan yang harus ditempuh... semuanya kerana perangai manusia... akU hanya berdia satu jer... agar akU teros tabah dan diberi kekuatan...


kata mak cik x-rumate akU... hahahaaaaaaaaaaaaa... iza... akU terlalu baik dalam melayani insan2 begitu... tapi apakan daya... akU hanya menganggap mereka KAWAN... dan mungkin bukan mereka... terpulanglah... akU redha dengan semuanya...



p/s: akU kena submit tesis JUMAAT ni... maka akU tgh nak melakar sejarah sebagai pembuat TESIS paling gigih dalam 2 hari ni... jom kejar 5 BAB... hahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan