Selasa, 5 Oktober 2010

akU... tinggal ini masakU

kaseh...


akU ada 3 minggu lagi sebelom final... huhuuuuuuuuuuuuuuu...

xnak 3 minggu ni boleh tak??? nak teros exam jer... sebab tiga minggu ni akan jadi sangat2 menakotkan... haiiisshhhhhhhhhh...


lepas tu kalo betol boleh buat permintaan... exam tu pun akU tak nak... hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... melampaukan???


"DAYAH... DAYAH... kalau dah taw susah... USAHA... kalau dah taw tak larat... buat cepat2 siapkan semua... jangan MALASMALAS..."


BAIK... TAHU... PASTI... so marimari... kita usaha... jangan malasmalas... lupakan segala tuntutan lain selain daripada kerja2 yang akan buat anda dapat menyarungkan jubah hijau di tubuh sendiri tahun hadapan...


maka dengan ini... akU mengisytiharkan... BYE2... kepada kemalasan... dan juga perkara2 lagha... juga komitmen untuk hati dan perasaan... hahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...



p/s: juga perlu mengurangkan komitmen kepada debat... sory mr presiden... juga mira sayang... saya tak mahu tapi perlu... haaiisshhhhhhhhh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan