Isnin, 27 Disember 2010

kaseh...


akU dah start praktikal... dah tiga hari akU pergi kerja... tapi tak buat kerja apa pun... haaaiiisssshhhhhh...

jiwa akU sekarang??? maseh sama... sakit... pedih... cuma akU sedang cuba mengisi kehidupan dengan cara hidup yang lebih relaks dan cool... (*tak boleh blahkan???) apa dia??? duduk lepak2 depan tv sambil baca novel... hahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... best gila... akU memang 100x lbh suka duduk rumah berbanding hostel...;)


akU rindu sangat2 kat ko kaseh... tengah2 akU duduk tgk tv... akU rasa sayu sangat... kenapa??? entahlah... rasa sesal yang tak pernah hilang kot... pedih sangat rasanya... macam ada pisau yang dihiris2 jer kat hati ni... tapi tak berdarah... sebab luka tu tak nampak... cuma rasanya tak mampu dah nak ditanggung... huhuhuuuuuuuu...


p/s: akU berhenti kat sini dulu yer kaseh... nanti bila akU dah betol2 kuat akU citer kat ko lagi... bye2... selamat malam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan