Sabtu, 1 Januari 2011

kaseh...

dalam meniti kehidupan di umur 22 tahun... banyak cabaran dan dugaan yang akU lalui... dari perkara kecil yang melibatkan hati dan perasaan sehinggalah kepada kehidupan yang membabitkan pelajaran... namun... Alhamdulillah... semuanya dilalui dengan baik... walaupon ada ketikanya... akU hampir2 tidak kuat untuk berhadapan dengan semua itu...

segala2nya kerana... akU maseh dikelilingi dengan insan2 yang menyayangi dan mengasihi akU... mak... abah... along... kak long... angah... uda... andak... abang... anak2 sedara (anep, ajim, icah, ayim, atim, adep, iman dan baby izu)... merekalah sega2galanya bagi akU... tanpa mereka... akU tidak akan menjadi sekuat ini...

dan juga rakan2 geng meja bulat... ain... gerik... mira... uji... suzi... inilah rakan2 yang tidak pernah tidak ada bila akU berasa susah dan gelisah... sentiasa memberi sokongan dan memahami apa yang kadang2 susah untuk akU tafsirkan... kepercayaan yang mereka berikan menjadikan akU lebih kuat...


dalam akU melayari kehidupan di bumi UKM ini... akU diteman dan dihiburkan oleh rakan2 debat yang baik... mira... abang khalis... abang black... abang asri... abang nash... suhaimi... yusri... akim... daniel... adakalanya emosi sering saja menghantui perjalanan kami... tapi masa yang diluangkan bersama... banyak membantu menyembuhkan luka yang tidak perlu itu... dan akhirnya menjadikan akU semakin kuat...


akU juga tidak pernah lupa untuk menghargai galakan dan juga sokongan daripada iza... ila... ina... dan azli... walaupon realitinya nampak seperti kami sudah tidak lagi selalu bersama... akU sentiasa menghargai hubungan yang ada bersama mereka... mungkin waktu selalu tidak ada untuk kami... tapi ingatan mereka cukup untuk membantu akU menjadi seorang yang berjiwa kuat...


eerrmmmmmmm... di akhir umur ini... sebenarnya... terlalu banyak kekurangan diri... dan juga kekecewaan yang belum terubat... sungguh... kepedihan dan rasa sakit itu susah untuk dilenyapkan begitu sahaja... namun... akU yakin dan percaya... itu bukan alasan untuk akU tidak melangkah... mengorak kehidupan yang lebih baik untuk umur 23 tahun ini... semakin dewasa... seharusnya akU perlu jadi lebih matang... Insya Allah... semoga semuanya baik2 sahaja...


hanya ucapan terima kaseh sahaja akU mampu berikan kepada insan2 yang akU sebutkan di atas... untuk memberi yang lain akU tidak berdaya... dan akU berharap... KASEH SAYANG anda semua akan terus menjadikan saya seoarang yang cukup KUAT untuk melalui kehidupan yang seterusnya... kerana kaseh sayang anda semua sangat ISTIMEWA di hati saya...

semoga kebahagian milik kita bersama...;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan