Sabtu, 19 Februari 2011

kaseh...


sehat tak??? akU sehat jer... sekarang lagi 3 minggu nak abis praktikal... eerrmmmmmmm... ada rasa best... ada rasa sedih... ada rasa sayu... ada rasa tak0t... ada rasa... heeheheeeeeeeeeeeee... banyak sangatkan rasanya... sebab... entahlah... lepas tiga minggu ni akan bermulalah fasa baru dalam kehidupan akU... bila fikir2 balik... rasa macam susah pulak... nak kena carik kerja... kerja sambilan pun oklah buat masa ni... kan??? xkan nak pilih2 kerja pulakkan??? so apa yang ada tu kira Alhamdulillah...

cuma masalahnya sekarangkan... akU kena decide sama ada nak ter0s duduk kat sini atau balik jer kampung lepas habis ni... kal0 fikir jalan senang dan ikutkan hati... macam nak call uda jer sekarang sebab tepat jer pukul 5.00 pm 11/3 datang amik kat sini... tapi... bila fikir2 lagi... pening2kan kepala lagi... macam tak nak balik... bukan apa... ingat nak ter0s cari kerja kat sini... manalah taw ada rezeki... so sampai sekarang ni... akU maseh lagi puning2 lalat... terbang diawang-awangan... haaaaiiissssshhh... help me please!!!!!!!!!!

kal0 tanya mak... dia akan tanya akU balik... "adik rasa??? mak ikut jer apa yang adik fikir baik..." ... mak... mak... mak... mak memang penyokong kuat akU... apa pun keputusan anak bongsu dia ni buat... tetap dia sokong 100%... sayang mak... abah??? pun sama... tapi abah lagi awal dulu pun kalo boleh nak akU balik umah... cari kerja dekat2 kampung... maklumlah... abah mana boleh jauh lama2 dari akU... mesti dia rindu anak bongsu dia ni cepat2... hahahahaaaaaaaaaaaaaa... (*ok mood ngada2 terlebih sekarang ni...)... tanya along, angah, uda ngan andak... "xkesah yg penting dapat kerja..."... tulah masalahnya sekarang ni... huhuhuuuuuuuuuuuuuu...

tapi apa2 pun... hati akU maseh lagi tak boleh lega sangat sebab penyelia maseh tak datang kat ofiss lagi... lambat gila... tempat lain semua dah abis... siap... tinggal nak grad jer... eerrmmmmmmmm... xperlah... yang penting??? mudah2an semuanya baik2 jer... maklumlah... akU kan ada buat salah... jadi kenalah doa banyak2 semoga semuanya dipermudahkan... aminnnnnnnnnnnnn...

oklah kaseh... nak tido ni... nanti akU citer kat ko lagi yer... take care...;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan