Khamis, 3 Mac 2011

kaseh...


hari ni akU saja curi2 masa tulis blog kat tempat kerja (konon2 sebuk banyak kerja kat ofisss... hahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...)... dari pagi tadi sebuk keluar cari subjek interview untuk segmen khas sempena hari kanak2 sedunia ahad ni... jadinya pergilah akU ngan yang lain2 (suraya, tun, kak safura dgn abang noel) cari kanak2 di sekitar area pantai dalam... perggghhhhhhhhh... susah jugak yer... ada yang nampak kitorang lari laju2... dah feel macam penculik kanak2 dah...;)

tapi yang bestnya... dapat gi tadika... interview kanak2 umur 5 dan 6 tahun... huhuuhuuuuuuuuuuuuuu... nasib baiklah akU dikurniakan tahap kesabaran yang sedikit lebih untuk melayan kerenah adik2 ni... 2 jam kat situ umpama 1 hari akU bercakap tanpa henti... kena nyanyi2... joget2... cerita2... semua sekali... tapi best gila... ni yang buat tak sabar nak buka taska sendiri... Insya Allah kalo ada rezeki suatu hari nanti... doakan yer... aminnnnn...;)

hari ni hari jumaat... 4hb MAC... maksudnya tinggal seminggu jer akU praktikal kat muzikfm ni... rasa sekejab sangat masa berlalu... bila orang lain tanya semua sebuk terkejut... cakap rasa sekejab sangat kitorang kat sini... suruh xtend bagailah... tak bising2 lagilah lepas ni ofisss semua... sorrY semua... memang best kat muzikfm tapi kalo kata nak sambung tu... kena fikir 1000x gak tu... hahhaaaaaaaaaaaaaaaa...

ok BYE2... ofisss dah makin ramai orang lps rehat ni...;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan