Sabtu, 31 Disember 2011

untuk kenangan masam2 pahit pulak???

eerrmmmmmmmmm... banyak rasa sakit sebenarnya... tapi lebih kepada kesalan kepada dr sendiri pada sesuatu waktu dan ketika...

jom teng0k apa yg boleh di luahkan dgn hasil taipan... hehehheeeeeeeee

1) pasal royal... bila fikir pun macam2 rasa ada... dan lebih sakit mungkin kerana saya tidak pernah meluahkan kepada sesiapa pun selama ni... so redha jerlah kan?????? hahhahaaaaaaaaaaaaaaa...

2) masalah perhubungan dengan kawan2 kelas... aiiisshhhhhhhh gad0h terok kot... sampai rasa macam tak best gila nak abiskan masa2 terakhir kuliah tu... sampai sekarang maseh tak faham kenapa blh jadi macam tu... rasa tak sangka pun ada... kami bermula dengan baik... tapi kerana hasad dengki semuanya habis macam tu jer...:(

3) saya menjadi penganggur... inilah bebanan paling besar sekarang... eerrmmmmmmmm... ak taw nak kata apa... kadang tekanan tu mmg sampai menangis sendiri... saya tak taw kenapa... tapi orang keliling mmg tidak boleh tutup mulut cerita pasal saya... yerlah budak u pun keluar tak keja2... aiisshhhhhh... tak tawlah nak cakap apa... doa jer yang mampu meredakan jiwa ni...:(

4) tetap unsur umpat keji masyarakat sekeliling... waktu saya menjadi peniaga... pun di kata macam2... alahaiiiiiiiiiiiiiiiii... nasib baiklah saya ni ada akal yang waras untuk tidak melayan kerenah mereka...:(

5) yang ni susah nak cakap... cuma yang penting lama jugak meroyan dan mengambil masa untuk menerima hakikat... apapun... takdir penentu segalanya...:(

6) masa nak start meniaga dulu... setelah persedian hampir kepada 60%... salah sorang pemberi modal tarik diri... ok waktu ni saya tingtong gila... sebab rasa susah sangat nak start suatu usaha tu... Ya Allah hanya Allah jer taw susah payah kitorang waktu tu...:(

ada lagi tak???? yang lain macam susah jer nak di luahkan... so simpan lagi kat dada jerlah...;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan