Sabtu, 31 Disember 2011

kaseh...


2012 dah menjelma... 2011 pun kita dah tinggalkan... sego kita jadi lebih baik dari setiap sudut hidup ini... aminnnnnnnnnnnnn...

2011 yang di tinggalkan??? banyak kenangan pahit dan manis...

yang manis...

1) praktikal kat muzikfm... best gila... semuanya sporting dan paling best dapat hadiah banyak masa nak abis...;)

2) pertama kali ddk rumah sendiri... sewa rumah untuk praktikal... ahhhh tu dia... tinggal kat tingkat 15 flat kat tgh2 kl...;)

3) akhirnya tamat pengajian selama 3 tahun di ukm... tunggu untuk konvo jer masa tu... Alhamdulillah LI diselesaikan dengan baik walaup0n terlalu banyak drama di awalnya... hahhahaaaaaaaaaa... tesis pun selamat di selamatkan... hahhahaaaaaaaaaa... bahagia kot waktu ni...;)

4) owwhhhh saya pernah jadi guru ganti selama 22 hari... hahhahaaaaaaaaa... kenangan yang banyak dengan budak2... mmg best menjadi cikgu cuma mungkin cikgu bukan sesuatu yang dekat di hati saya buat masa ni... maklumlah zaman2 belaj0r dulu pun malas belajar... takkan tiba2 nak jadi tukang ajar pulok kan??? hhahahhaaaaaaaaaa...;)

5) lepas tu saya jadi peniaga... Ya Allah ni lah masa dan ketikanya saya mendapat pengajaran dan pengalaman berharga menjadi manusia... usaha dan jugak keringat saya kongsi bersama dengan sahabat susah senang ain, mira ngan gerik... TQ korang... ni memang moment terbaik kita bersama... sayang sangat kat korang...;)

6) dan tibalah hari yang di tunggu2... saya dah konvo... waktu ni ada waktu sedih jugak... sebab abah tak ikut pergi ukm... telefon abah dalam DECTAR dan menangis teresak2... hahahhaaaaaaaaaa... panik semua orang kat situ... tapi waktu keluar dewan dan salam dan peluk mak... itu saat dan ketika yang saya tak mungkin lupa seumur hidup... sayang mak ngan abah sangat2...;)


ooohhwwwwwwww tu jer k kenangan indah 2011??? hahhahaaaaaaaaaaaaaaa... ini moment yang paling besarlah rasanya... yang kecil2 tu simpan kat dalam dada sebagai gula2 hati jer... ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan