Isnin, 25 Mei 2009

akU dan malam ini...

akU rasa sayu sangat malam ni... kenapa yer???

mungkin memikirkan rakan2 yg sudah berada di bumi arau untuk berjuang esok... ( good luck untuk mira, suhaimi, abg khalis dan ana... jangan cepat mengalah yer... gunakan kesempatan ini sebaik2nya... abg black ngan abg nash jangan nakal2 kat sana... opppsss... abg nash takleh nakal2 dah... hahahaaa)

mungkin juga teringatkan keluarga di kampung... (kerana kesihatan dan juga masalah hp akU yg agak kritikal... akU akhirnya dikerah dan dipaksa untuk pulang jugak rabu ni... huhuhuuuuu... mak abah kalo tak kerana komitmen dan jugak tugas2 yg maseh byk perlu diselesaikan... lama dah adik menuju ke stesen amik tiket balik... tp apakan daya... tp insya Allah adik cuba gak balik rabu ni... adik rindu semua... sayang semua...)

mungkin juga memikirkan kerja2 yg menimbun ni... (akU nak kena stlekan urusan2 untuk debat mmp membantu rakan2 yg sdg berjuang di arau... akU nak kn stlekan xsgmnt yg smkn singkat masanya... akU kena stlekan masalah bilik sblm kepulangan rakan2kU... ermmmmmmmmm)

mungkin juga sebab akU terlayan dengan lagu2 jiwang yg meruntunkan hati ni... (ila tolonglah hentikannya... dayah dah tak tahan ni... huhuhuuuuuuu... apa pun yg terjadi... berjalanlah tanpa henti... air mata tertahan... waktu utk dijatuhkan... *salah satu bait2 lagu siti yg berjaya menggegar jiwa kU...)

mungkin juga sebab akU teringatkan dia... (errrrrmmmmm... susah nak cakap...)

mungkin..................................

ntahlah susah akU nak cari punca kesayuan hati ini... tapi malam ni memang sayu... sebab akU lama dah tak berkesempatan melepak macam ni pada waktu malam... maklumlah selalunya berkongsi kebisingan di bilik UPU di malam hari... errrrmmmmmm...

sentiasa berharap dan berdoa agar dikuatkan hati ini untuk menempuh segalanya dengan lebih kuat dan matang... amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan