Sabtu, 23 Mei 2009

akU rindu dia...

hati akU sayu sangat di saat2 badan yg tak berapa sehat ni... kalau kat rumah ni tentu mak ngan abah tengah sibuk paksa aku pegi klinik makan ubat... mesti angah sibuk nak masakkan sup ngan bubur untuk akU... uda lagilah tentu kecoh suruh aku minum air panaslah jangan minum air batulah... huhuhuuuuuu... dekat sini... akU hanya ditemani bilik yg kosong ini... kawan2 semua takder... tp thanx jugak kat kawan2 debat yg amik berat pasal diri ini... abg black, abg asri, suhaimi dan lain2...

tapi hati akU saat ini teringatkan dirinya... errrmmmm... rasa rindu yg terlalu tebal untuknya... jarak yg jauh antara akU dengan dia... bukan sekadar jauh jarak muka bumi tapi juga jarak di hati... takperlah... rindu ini hanya rindu untuk akU... tidak pernah sekali pun mengharap... tapi sentiasa berdoa yang terbaik untuk dirinya... jaga diri di tempat orang... jangan mengalah sebelum berjuang... akU taw dia mampu lakukan...

akU tak pernah lupakan dia... tapi dia... tak pernah mengerti...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan