Khamis, 21 Mei 2009

akU harus terus melangkah

apa yang berlaku semalam sememangnya menggoncang jiwakU... akU mmg down giler... sampai kesakitan matakU ini maseh terasa sampai sekarang... tapi bila akU fikir2kan... mungkin segala2nya ada hikmah tersendiri... saperlah akU manusia biasa nak mengetahui disebalik yg ditentukan oleh yang ESA...

akU bangun pagi dengan rasa syukur yg amat sangat... kerana akU maseh diberi kesempatan untuk melihat dunia lagi... akU berdoa kepadaNYA agar kuatkan jiwa dan juga perasaankU ini...
akU hanya seorg manusia biasa yang ingin terus berjuang demi apa yang akU impikan...

mungkin hari ini bukan hari akU... tiba2 air matakU gugur lagi...

NOOR HIDAYAH BINTI HAMDAN... KaU boleh... jangan cepat putus asa... jadikan apa yg berlaku ni sebagai permulaan kepada langkah yg lebih baik... walaupun apa yg berlaku semalam membuktikan yang kaU memang tak layak berada disitu sebnrnya... ya tapi itu hari ini... usaha... usaha... usaha... jangan ader rasa nak menyerah kalah... insya Allah... mungkin masa KaU dihadapan nanti...

semangat... semangat... semangat... di manakah KaU... datanglah padakU... akU sangat memerlukan kaU saat ini... kuatkan hatikU ya Allah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan