Rabu, 30 Disember 2009

akU_pidato kemerdekaan '09

akU baru sahaja balik dr pertandingan Pidato Kemerdekaan 2009... dan akU pulang dgn satu rasa sahaja... akU mmg sangat tidak suka dgn apa yg akU rasa... tp rasa itulahlah yg sedang menghimpit skrg ni... maka akU perlu berfikir dan berfikir... bagai kata2kU pada mirasue... "kaseh sayang adakalanya tidak mampu mengatasi perkara2 lain..."... jadi... takperlah...

cuma akU betol2 nak say sorry pada semua warga UPU... terutamanya insan2 yg terlalu bnyak membantu... kegagalan ini semua salah akU... tapi pengalaman juga milik akU kini...

ucapan terima kaseh yg datangnya dr hati... dan sekali-kali tidak mampu dibayar... untuk abang asri yang sentiasa menemani, abang bob yang sanggup trn 2 hr,abang khalis, abang nuar, abang daus, abang fendi dan semua sekali... xtawlah nak cakap apa... tapi tanpa mereka mungkin ketakutan akU takkan reda...

yg penting... pertandingan pidato kemerdekaan ini mmg memberi banyak rasa kepada akU... yg mampu memberi kekuatan... dan ada juga yg buat akU terfikir... takper kita cerita nanti yer... tapi tak taw kenapa akU sgt suka waktu kuarantin... tension... takut... tapi enjoy sbnrnya... time kaseh jugak dgn semua peserta2 lain... terutamanya abang paan, kak zakiah, sophy, junny, zuli, ikhwan dan semualah kot...

tiba2 akU terperasan satu di akhirnya... akU mmg tidak bergambar lagsung sepanjang di flamingo yer... mmg berat tekanan akU nampaknya... hahahaaaaaaaaaaa... bila akU sampai boleh terlupa hobi yg satu ni... huhuhuuuuuuuu...


p/s: susahkan nak hilangkan rasa pedih dan kecewa??? hahahaaaaaaaaaaaaaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan