Rabu, 10 Mac 2010

akU... sabtu ni

akU mendapat khabar yang terindah daripada orang2 dirumah... keluarga akU nak datang hari sabtu ni... hahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... indahnya rasa... setelah hatikU sememnagnya tersangatlah sarat dengan bunga2 rindu kat semua orang... terutamanya abah ngan mak... adik nak peluk2 ngan cium mak ngan abah puas2... sayang... sayang... sayang sangat2... dan apa yang lebih menyebabkan akU terharu ialah... bila uda cakap abah yang beriya2 nak datang sebab dah rindu sangat2 kat akU... huhuuhuuuuuuuuu... abah adik mintak maaf sangat2 sebab memang adik betul2 tak sempat balik sekarang... kalo ikut hati adik lama dah adik lari dari ukm ni... tapi nanti abah mesti marahkan??? hehehheheeeeeeeeeeeee...

tapi masalahnya sekarang ni... hari sabtu ni akU ada projek KOK yang akan berlangsung daripada pagi sampai petang... dan akU tgh fikir macam mana nak buat sekarang ni... nak ponteng program??? macam tak boleh... srh family akU datang ahad??? tak boleh jugak sebab ahad ada kenduri pak cik akU... huhuhuuuuuuuuuuuuuuuuu... pening2... uda cakap kalo dah tak boleh diorang mgkin postpone jer datang... janganlah!!!!!!!!!!!! adik memang dah tak sanggup ni... takper2... akU optimis jer dapat selesaikan masalah ni esok... yakin DAYAH... hahaaaaaaaaaa...

p/s: pesanan untuk mata akU..."malam ni tak boleh tido... sila bertahan mengadap laptop dan berjaga bersama akU..." hahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan