Jumaat, 5 Mac 2010

akU.. akU...

akU sedang menempuhi lorong-lorong gelap sekarang ni... hahhaaaaaaaaaaaaaa... memang ayat jerkan... taklah... sekarang ni akU sedang berada dalam saat-saat genting dek kesibukan yang terhambat... mengejar tanpa henti... umpama bayang-bayang yang membanyangi diri... hahaaaaaaaaaaa... sekali lagi akU berayat-ayatlah... ntahlah... akU rasa otak dan badan tengah penat yang teramat... dengan kesihatan yang tak pulih2 lagi sepenuhnya... kesibukan yang tak pernah selesai... maka... saat ini akU ishtiharkan... yang akU tengah tak stabil... huhuhuhuuuuuuuuuuuuuuuu... nak taw betol tak??? jawapannya mudah ajer...

tengok ayat-ayat akU yang terabur ni... sebab...

akU tengah ngantuk sangat waktu tulis entry ni...

akU tengah bengang waktu tulis entry ni...

akU tengah rungsing waktu tulis entry ni...

akU tengah lapoor waktu tulis entry ni...

akU tengah blur waktu tulis entry ni...

akU tengah penat waktu tulis entry ni...

dan yang paling penting...

akU tengah rindu sangat2 kat ABAH, MAK, ALONG, k. LONG, ANGAH, UDA, ANDAK, ANep, AJim, icha, AYim, ATim, ADep ngan IMan... rindu kat UMAH... akU nak balik!!!!!!!!!!!!!!!


p/s: emosi mmg suka dekat2 kat akU... baru lepas menyaksikan melda ahmad perfomences... nice girlz... tiba2 tersuka dengan lagu KIMIA... hahaaaaaaaaaaaa

2 ulasan:

  1. alo alo, dayah~~
    hehe..jangan la fikir nak balik rumah je yek..sikit lagi..sikit lagi..kita akan selesai exam..:)
    teruskan usaha..okie?

    BalasPadam
  2. hahahaaaaaaaaaaaa... thanks jean... betollah i tak sabor nak exam ni... mari kita usaha sama2 yer... chaiyok2...

    BalasPadam