Ahad, 19 September 2010

akU... rindu

kaseh...


akU baru jer sampai UKM... lama duduk rumah untuk sambut raya... dan perasaan sekarang??? sedih... sayu... sebak... huhuhuuuuuuuuuuuuu... (*nilah akibatnya kalo balik rumah lebih dari 3 hari... ingat rumah... ingat mak ngan abah... ingat anak2 sedara... ingat semua sekali...)... please hati... sila jadi lebih tabah... TQ...



dan waktu2 camni tiba2 aku teringat dan terasa sangat2 rindu pada seseorang... lama sangat tidak berhubung dengan kawan akU yang sorang ni... kembar tak seiras tapi sesaiz akU... NURASIKIN MAMAT YUTI...

"beb... akU rindu gila kat ko... betol2 rindu ni... mana ko hilang yer???"


akU betol2 nak cakap ayat ni kat sikin sekarang... tapi kitorang lost contact sekarang ni... huhuhuhuuuuuuuuuuu...


p/s: nak tido awal... dan bangun awal esok... sangat banyak perkara perlu disetlekan... ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan