Ahad, 21 Februari 2010

akU... hampa

pulang sekali lagi dengan rasa hampa... banyak sangat pengajaran dan pengalaman yang diperolehi kali ini... yeaa apa yang dikata itu semuanya benar... dan apa lagi yang mampu akU katakan... sekadar huluran kata2 maaf yg sememangnya tidak mampu untuk merubah apa2...

akU rasa penat sebenarnya... penat dengan keadaan dan situasi yang begini... tapi apakan daya jika ini maseh ketentuanNYA... perjalanan yang semakin pendek mungkin saja bakal berakhir tanpa apa2 yg membanggakan... cuma akU cukup bangga dengan keluarga ini... dan insya Allah akan terus dihati...


dan untuk adik2 yg berjuang bersama... akim, daniel dan fatin... as a team kita taw apa yg terjadi sebenarnya... biar pedih pun kata2 itu... tapi ada kenangan yang terbaik untuk kita... teruskan usaha... chaiyok2...

untuk semua yang ada disisi... terima kaseh dan maaf untuk segala2nya... walaupon kedua2 hanya perkataan semata2... namun ianya datang dr hati yg ikhlas...


p/s: banayak benda ya hendak ditulis... tapi seakan tidak mampu... dan akU sangat tidak suka dengan keadaan sekarang... apatah lagi dgn kedatangan meseg yg begitu... eerrmmmmmmmmmm...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan