Sabtu, 6 Februari 2010

akU............................

sangat tak sabar menunggu tarikh 13hb februari... bukan sebab akU nak sambut tahun baru cina... tapi sebab akU akan pulang k kampung... tak sabar nak peluk cium abah ngan mak... tak sabar nak baring kat pangku abah ngan mak... ntahlah... akU rasa susah sangat sem ni... mungkin sebab terlalu sibuk dan semakin banyak perkara2 yang perlu diambil kira... dengan pelbagai rasa lagi... huhuhuuuuuuuuuuuu... dan hari ni rasa itu menjadi lebih kuat... mungkin didorong oleh apa yang berlaku semalam... sesuatu yang akU tak suka... takper... tapi inilah adat manusia... bila kita memberi sesuatu kita dihargai... dan jika kita tidak mampu menyumbang kita akan dipandang sepi... akU sedang cuba untuk menerima keadaan itu... supaya akU boleh pergi dan tinggalkan dunia itu... eerrmmmmmmmmmmm...

takper... akU kuat... HIDAYAH boleh... insya Allah... akU akan melalui semuanya dengan lebih baik... mudah2an...

p/s: sedang melalui hari ahad... tapi hati seakan mendamba hari ini maseh hari sabtu... haahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan