Ahad, 27 September 2009

akU... bersama rakan paling akrab...

akU tak pernah keluar tanpa ditemani oleh beliau...
akU sangat perlukan beliau...
akU rasa sangat tidak lengkap dan selesa tanpa beliau...
akU akan rasa jiwakU resah dan gelisah kalau beliau tiada di sisikU...
akU sangat menyesal mininggalkan beliau...
akU seperti tiada waktu jika tidak bersama beliau...
akU sangat menghargai beliau...

wahai jam tangan kesayangankU... kaulah rakan paling akrab dengankU... dan kini.. akU benar2 berharap dirimu berada di lengan tangan kirikU... eerrmmmmmmmmmmmmmmmmm


p/s: akU tertinggal jam di rumah... dan sekarang akU tak taw camner akU nak keluar tanpa jam kesayangankU ini... huhuhuuuuuuuuuuuuuuuuuu... (*nak story lbh pasal jam sbnrnya.. tapi kerana akU tidak sehat jadi macam tak larat pulak nak berfikir dan menaip...)...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan