Ahad, 13 September 2009

akU... ?????????????

ini blog akU... tempat akU menulis sesuatu yang akU rasa akU nak tulis... akU tak kesah kalo blog akU ni ader orang baca ke tak... ader orang komen ke tak... itu semua tak perlu... tapi akU mmg sangat sayang dengan kaseh (nama blog akU ni... klasikkan???)... akU selesa untuk menulis kat sini... sesuatu yang akU rasa dan lalui... walaupon org lain fikir benda itu tak penting... tapi ianya maseh penting untuk akU... dan apa yang ader dalamnya adalah yang apa akU rasa... bukan untuk buat orang lain terasa... eerrmmmmm...

emosi akU mmg sangat tak stabil skrg... mungkin disumbangkan lumrah itu... namun... ader lagi penyumbang yg lbh besar...

mungkin akU salah... tapi layakkah mereka buat begitu???... mungkin akU jahat... tapi perlu ke mereka menghukum begini... akU dah sangat penat... tolonglah... akU tak pernah berharap yang akhirnya hubungan kita semua jadi begini... tapi kalo itu yang mereka nak... mungkin kali ini... akU takkan mengalah lagi... cukuplah... (*tapi akU taw siapa akU... tak mungkin akU sanggup untuk melukakan hati seorang insan...)...

akU sangat penat... kepala akU sangat berat... bilik yang dulu tenang... kini... eerrmmmmm... takperlah... akU malas nak fikir dah...


p/s: keadaan yang menyebabkan akU tak sabar nak pulang k rumah... eerrmmmmm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan