Khamis, 18 Jun 2009

akU ada sedikit coretan untuk team FOMCA...

hari rabu kira2 dalam pukul 8 mlm... abang black, abang khalis, mira ngan suhaimi bersama dengan ana telah bertolak ke UTHM untuk meneruskan langkah perjuangan untuk satu lagi pertandingan debat... debat kepenggunaan... sorry sangat tak dapat hantar malam tu... doa yang terbaik untuk mereka... insya Allah jika ade rezeki dengan apa yang telah mereka usahakan... pasti UPU akan mendengar khabar gembira nanti...

walaupun akU ader keinginan untuk turut serta pada awalnya... (maklumlah... eching2 pulang ke kampunglah kalo pegi parit raja... dekat pulak ngan umah akU... huhuhuuuuu)... tapi takper... banyak perkara yang menanti akU di sini sebnarnya... setelah penat bertarung dengan semut2 hitam semalam di bilik upu... akU kira puas dengan hasil yg terbentang di depan mata... berubah wajah sudah bilik upu... pada yang lain2 no komplain2 k... he3... thanks untuk yus, sha and abg fendi... enjoy giler kat bilik upu semalam... dan satu harapan bersama... janganlah bilik upu tu berubah wajah kembali ke asal... huhuhuuuuu... sama2lah kita jaga bilik yang amat kita sayangi ni...

k pasni kul 2.00p.m... perlu untuk memberi komitmen pada debat tnc pulak...

team FOMCA... chaiyOk2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan