Jumaat, 19 Jun 2009

akU jadi hakim debat piala TNC UKM...

hari ni dalam kul 2.15pm... akU dan rakan2 UPU yang lain dijemput oleh van untuk pergi ke fpend... venue pertandingan debat piala TNC sempena festa konvo... actlly akU hanya diminta standby jer... maklumlah takut tak cukup hakim... dan perkara itu akhirnya berlaku dan akU dinaikkan taraf menjadi hakim... (tak dapat jadi lawyer... jadi hakim pun jadilah... hahhahahaaaa)...

memandangkan ini pertandingan antara sekolah2 menengah... tiba2 akU jadi kagum sekejab... gigih mereka jauh2 trn ke ukm ni semata2 untuk berdebat... ade yang dari p. pinang, n9, pahang... akU mmg tabik spring untuk adik2 ni... Good luck semua...

ader antara pasukan yang dah ader banyak pengalaman... (agaknya kalo diukur dengan kemahiran dan pengalaman... mereka ini lebih segala2nya dari akU)... namun ader juga yang maseh setahun jagung... banyak yang perlu dipelajari dan diperbetulkan... (menggambarkan keadaan akU... bahkan mungkin lebih teruk... huhuhuuuuu)

tapi sangat seronok melihat mereka... ruang dan peluang yang sangat baik kepada pendebat2 muda... (membayangkan kalo akU merasai pengalaman sebegini masa sekolah dulu... eerrmmmm)...

esok... maseh ade 3 pusingan awal... kalo khidmat kU maseh diperlukan... akU akan teruskan dengan rasa tanggungjawab... tapi kalo tidak... akU ingin menjadi penonton dan melihat perkembangan adik2 semua...

p/s: team FOMCA.... teruskan langkah perjuangan untuk hari esok... insya Allah korang mampu untuk beri yang terbaik... good luck abang black, abang khalis, mira dan suhaimi....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan