Ahad, 19 Julai 2009

akU... dinner di EQ hotel...

MALAM PERDANA MENTION 2009... akU dan syaziela dengan hadiah masing2... he3


masa MALAM PERDANA MENTION sem lepas... akU adalah antara yang bertuah malam tu... sebab akU dapat hadiah utama untuk cabutan bertuah malam tu... baucer buffet dinner kat equatorial hotel... (*kenangan waktu trn dari pentas lps amik hadiah... rosyam nor yang waktu tu jadi VIP bangun untuk salam dan bergambar dengan akU... hahahhahaaaaaaaaa... terbalik tak situasi tu... tapi seyes benda tu terjadi... so... apa yang nak dikata... saper lagi popular??? hahhahahaaaaaaaaa...)... setelah terperap lbh 3bulan baucer tu... akhirnya tadi petang akU booking tempat untuk malam ni... itu pun kerana... tarikh akhirnya adalah esok 20 hb julai... haahhaahhahaaaaaaa... just enjoy this dinner with my very good roomate... iza... kenapa akU bawak iza daripada ramai2 manusia yang akU kenal??? sebab iza golek2... rayu2 kat akU mintak nak ikut... huhuhuuuuuuu... bukan macm tulah... sebab iza kawan yang paling baik dan sentiasa ada disisi... thanks iza...

dihadapan LAVISTA CAFE... cantik tak???

dayah... makanan... eeerrrrmmmm... hahahhaahaaaaaaa


iza... strawberi... eerrrmmmm... hahahaaaaaaaaaaa



makanan makanan... sedap sedap... tapi tak larat nak makan...
huhuhuuuuuuu






lepas makan kita bergambar... he3... persekitaran EQ hotel yang cantik...



19 julai 2009... akU dan iza... tetap comel walaupon gambar blur... hahahahaaaaa (*sangat perasaan...)


p/s: bersyukur dengan rezeki yang dikurniakan oleh Allah... Alhamdulillah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan