Isnin, 13 Julai 2009

akU harap sid kuat semangat...

Alhamdulillah... akU berkesempatan untuk balik ke rumah jumaat lalu... hujung minggu yang paling best dan bermakna akU kira... tapi semalam... di saat akU nak balik semula ke UKM... akU berasa terkejut dengan satu berita... kawan akU+jiran sebelah rumah akU... sidah kena renjatan elektrik... ya Allah...

renjatan yang agak kuat akU kira... (*tak dapat nak bayangkan macam mana... aU pernah jugak kena renjatan sikit2... 2pun dah berdenyut rasa... eeerrrmmmm)... sampai tangan takleh bergerak dan seluruh tubuh kebas tak rasa... nasib baik ader orang kat rumah dia semalam... terus bawak gi hospital dan kena tahan kat wad... (*dia kena sebelah kiri... doktor risau effect kat jantung... akU harap tak der apa2... amin...)... sekarang ni pun dia maseh tak stabil lagi... eerrrmmmmm

akU tak sempat nak tengok sid kat hospital... tapi akU taw dia kuat semangat... dia mesti blh laluinya... insya Allah...

p/s: akU rasa semua orang perlu lebih berhati2 dan amik langkah berjaga2 dengan barangan elektrik... eerrmmmm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan