Selasa, 7 Julai 2009

akU malam ni...

latihan debat kembali semula... akU pun menyiapkan diri untuk pergi latihan walaupun pada sebelah petangnya gigih pergi menonton wayang... hahhahaaaaaa... latihan dimulakan dengan sesi makan2 sempena debat fomca hari tu... (*thanks untuk mereka2 yang mengeluarkan duit untuk sate yang sangat sedap tu... he3... lepas ni menang2kan diri lagi yer... amin...)... lepas tu diteruskan pula dengan sesi pengumuman team untuk alam sekitar... (*untuk abang black, khai, abang nuar dan abang asri... good luck and all the best...)... dan juga sesi memeseg adik2 junior debat mmp hari tu... (*ayat2lah semua... he3... teringat saat2 akU mendapat meseg setahun yang lalu... eeerrrmmmmm... walaupon waktu tu akU sedar diri lahar... tapi gigih jer redah datang walaupon tak dipandang...)... pastu balik lah... hahhahahaaaaa... (*sampai bilik rupanya akU ditinggalkan sendirian oleh rakan2kU yang pergi bersantap kat BBB... down mek... hahahhahaaaaaa)...

tiba2 teringat kata2 abang asri tadi... sesuatu yang harus diterima... kerana itulah hakikat walaupon ada sedikit hirisan yang mampu mendatangkan sedikit rasa perit... untuk abang khalis dan senior2 lain... thanks atas sokongan dan cabaran itu... tapi... eerrmmmmmm

akU sekarang memang tengah merasai sesuatu... tapi akU sendiri pun tak taw apa... jadi akU harus mula untuk mengenal pasti apakah ia...


p/s: malam yang tenteram tapi tidak begitu aman... eeerrrmmmmm

2 ulasan:

  1. yep..
    cabaran!!!!
    go for it..
    selagi kite tak jemu usaha..
    mesti akhirnye bende tuh datang

    BalasPadam
  2. yup... go for it...

    terima kaseh yer abang khalis...

    BalasPadam