Rabu, 29 Julai 2009

akU sayang pn. rozmel...

semalam akU sampai bilik dalam pukul 7.15 pm... setelah 5 hari berada di UTP untuk DAS... mungkin akibat batuk dan selesema akU berasa penat dan pening sangat... maka akU hanya merehatkan badan dan tidur malam tu... walaupon rakan2ku sibuk ajak keluar makan...

tadi pagi akU gagahkan diri bangun untuk pergi ke kelas... dalam kelas kaedah penyelidikan com... akU menjadi tumpuan semua orang... maklumlah... akU terpaksa mengeluarkan bunyi yang mengganggu tumpuan orang lain... sorry kawan2... maka satu pertuduhan dilemparkan ke arah akU... pembawa H1n1... hahahhaaaaaaaaa... (*kalo betollah... nauzubillah... habislah puvan... u duduk sebelah i tadi... hahahhaaaaaaa)

masuk kelas english pulak... akU memang terharu sangat... rasa nak nangis dah tadi... sayang pn rozmel... dari awal kelas sampai habis... dia sangat ambik berat dan risau dengan keadaan akU... sampailah dia datang kat akU untuk bagi tisu sambil mengusap belakang akU... sambil cakap "jaga kesihatan baik2 my dear... jangan tak pegi PK lepas ni... makan ubat... nanti susah nak baik"... huhuhuuuuuuu... thanks pn rozmel...

maka selesai jer kelas pn rozmel... akU dipaksa untuk pergi ke PK... akU ikutkan jer... dengan ditemani iza, ila dengan pak cik... ramai orang kat PK... tadi ader kes yang kena kuarantin balik umah... akU harap H1N1 ni cepatlah berakhir... jangan sampai kat UKM sudahlah... amin...

p/s: dah dilarang keluar oleh orang2 di rumah... huhuhuuuuuuuuu... dah tak larat nak tulis panjang2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan