Selasa, 19 Januari 2010

akU dan sem 2

"ya Allah... tenangkanlah hati... permudahkanlah hari2kU menjalani kehidupan di sem ini ya Allah... KAU kuatkanlah hambamu ini untuk menempuh ujian2 yang mendatang... "... amiiinnnnnnnnnnn...

huuhuuuuuuuuuu... ntahlah... akU sudah mula melalui hari2 yang menekankan kehidupan akU sebagai pelajar universiti... yes... satu hakikat yg harus diakui... akU sedang TERTEKAN... padahal sem ni akU amik 19 unit jer... bayangkan kawan2 akU yang amik 25 unit... isshhhhh... seyes tabik spring 8x untuk korang... hahahaaaaaaaaaaaaaaaaa...

sem ni kami budak 2nd yr MEDIA sudah memulakan latihan ilmiah ataupun tesis katanya... dan juga latihan amali yang harus dibawa 6 unit kesemuanya yang tidak dimasukkan atau dikira didalam sistem... maka... haru birulah jadinya...

dengan jadual yang menggila sem ni... bayangkan kelas aku hari isnin dari pukul 12 sampai 6 tanpa henti... memang gigih aku menahan duduk, menguap dan segala macam dalam kelas... bagus dayah... hahaaaaaaaaaaaaaaa... tapi maseh tak sehebat kelas hari selasa aku... begini jadualnya... bermula pukul 9am-10am, 10am-11am, 11am-12pm,12pm-2pm,2pm-4pm dan 4pm-6pm... huhuhhuuuuuuuu... seyes menderita... nak makan pun tak taw nak curik kat mana masa... dan setelah 5x melaluinya... akU kini mmg boleh dijadikan cth apabila terpaksa curik2 keluar waktu kelas untuk makan... kawan2 akU cakap... daripada esok kita jadi tajuk berita front page baik kita buat kerja gila ni... hahahaaaaaaaaaaaaa... (*sorry en Mat...)

dan hari rabu yg sepatutnya membahagiakan akU kerana bersih tanpa kelas... tetap memeningkan... akU tetap menjadi pengunjung no 1 fakulti sains sosial dan kemanusiaan UKM... dekan berbanggalah anda dengan kami... hahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

hari khamis yang dimulakan pada pukul 10 am akan berakhir pukul 10 malam... (hari yang tidak dilalui sekadar kelas...) dan hari jumaat... sah2lah dr pukul 7.30 sehingaga pukul 7 ptg... huhuhuuuuuuuuuuuuu... (mak nak balik umah... huhuhuuuuuuu...)

dah2 akU memang tengah melalut sekarang ni... now buat kerja... api betul akU tak tahu nak dulukan yang mana... hahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

satu pesanan untuk semua lecturer2 tercinta... tolonglah bagi lecturer kat kami2 ni dgn penuh kaseh sayang... tak sanggup nak menguap atau pun tidur sewaktu anda memberi lecturer... kerjasama anda amat dihargai... hahahaaaaaaaaaaaaaaaa

p/s: dan kesibukan akU bertambah apabila kerja orang lain juga terpaksa menjadi kerja akU... huhuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu... boleh tak???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan