Jumaat, 15 Januari 2010

akU konon2nya nak gi tengok 'adnan sempit'...

semalam kawan2 kelas akU gigih merancang untuk pegi tengok adnan sempit pada malam pertama tayangan... akU yg tak berapa nak sehatkan diri ni pun terpaksa mengalah akhirnya untuk turut serta selepas menerima pelbagai ugutan dan ancaman... hahahhaaaaaaaaaa... maka selepas merehatkan diri bagai... kami bertolak pukul 10.30 pm... konfident pergi... katanya tiket telah dibooking... saper yg booking??? akUlah... huhuhuhuuuuuuuu... namun... segala impian hanya tinggal mimpi... kerana bila sampai2 kat kaunter jer... dengan senyuman yg paling manis... (mengikut seruan usul debat hr tu... perkhidmatan kaunter: kita sudah berintegriti... hahahhaaaaaaaaaaa)... akak kat kaunter tu cakap tiket kitorang dah kena jual coz lambat amik... huhuhuhuuuuuuu... akak kami lamabat 5 minit jer kot... tayang pukul 11.30... kami sampai kul 10.50 camtu... xper2... demi kegigihan dan tiada istilah putus asa... maka perjalanan kami diteruskan untuk ke mid valey pulak untuk dapatkan tayangan pkl 11.50... sempat tak???... dengan tagline... budak media GIGIH... maka kami bergerak...

dan dek kerana keghairahan dan semangat itu... akhirnya kami sesat... bermulalah aktiviti melancong di KUALA LUMPUR... huhuhuuuuuuuuuuu... syaziela sadiron anda memang pemandu pelancong yang paling berjaya... (hahaaaaaaaaaaaaaa... maseh terus gigih meneruskan perjalanan mencari jalan ke mid walaupon jam sudah menunjukkan angka 12.30... sebab katanya... tayangan akhir habis kul 12.45...)... dan kejayaan akhirnya apabila kami berjaya menjejakkan kaki gsc pada pkl 12.50... dan sekali lagi kakak di kaunter tersenyum manis menyampaikan berita paling gembira untuk kami... "'adnan sempit' punya tayangan terakhir pukul 12.20 tadi dik... tak boleh masuk dah"... maka dengan itu... silalah kami semua menggerakkan kaki untuk mengikhlaskan dr menonton cerita... JUON: white ghost and black ghost...

pada akU cerita ni perlu tengok, menghayati dan berfikir... akU yang memang tidak gemar dgn cerita2 yg bergenre seram ni pada mulanya agak malas untuk menghayati perkembgn cerita... tapi lama kelamaan akU mula selesa... (kawan2 akU memang GIGIH ke mid dan akhirnya tido dalam panggung... huhuhuhuuuu...) dan dari situ akU tiba2 teranalisis sesuatu... ini hanya analisis dan pendapat akU sebagai manusia biasa... jangan pulak ada pihak yg nak saman akU pulak lepas ni yer... heheheeeeeeeee... eching jer akU ni... ok macam ni... kisah pembunuhan beramai dalam cerita ni hampir sama dengan kejadian pembunuhan 4 sekeluarga di n9 baru2 ni... akU tak taw orang lain perasan atau tidak... tapi seyes... cuba korang teliti perilaku dan juga teknik pembunuhan... dan yg paling ketara adalah... pasal kepala yang dipenggal tu... sorry2... akU tak boleh citer lebih2... nak taw betol atau tidak... tengok sendiri... huhuhuhuuuuuuuuuuuuuuuu... (sekarang pukul 2 pagi ni... agak meremang ni... huhuhuuuuuuuu...)

dan akhirnya sesi melaghooo berakhir pukul 3 lebih... katil... tilam... bantal... geboor... tunggu kepulangan kU... hahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

p/s: akU tengah tak berapa nak betol ni akibat dari selesema dan juga kepeningan kepala... huhuhuuuuuuuuuuuuuu...

1 ulasan:

  1. laha la budak media nih..boleh sesat jalan g KL..cam ne nak jadi reporter nanti neh?wakakakakkaa...

    BalasPadam