Ahad, 3 Januari 2010

akU... cuti dan cuti

cuti... cuti... cuti... disaat semua org dah hampir nak mati kebohsanan dirumah... akU baru hendak memulakan cuti... 10 hari saja lagi sem akan dimulakan... takper... dayah sila gunakan masa yg ada ini sebaiknya... hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

biasalah aktiviti cuti mmg sgt padat... rasa2nya banyak yang akU terpaksa tidak buat cuti ni... dan seperti biasa kehidupan waktu cuti akU dilengkapkan dgn pertemuan bersama dengan rakan2 meja bulat... haahaaaaaaaaa... ain, mira, uji, suzi ngan gerik... akU mmg sayang korang...

tapi kegembiraan cuti kali ni mungkin sedikit terjejas dgn berita yg sampai kepada kami... sebagai kawan... dan akU kira akU adalah insan yg paling terkesan saat ini dgn berita itu... xper2... hanya sokongan sahaja yang mampu akU berikan...

dan untuk mira dan ain yg baru nak melangkah menyambung kehidupan sebagai pelAJAr... goodluck and all the best... Insya Allah yg terbaik untuk korang k... aminnnnnnnnnn...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan