Rabu, 27 Januari 2010

akU_politik kampus...

esok pilihan raya kampus untuk warga UKM... sebagai mahasiswa yang baik akU akan keluar untuk mengundi esok... jadi persoalannya siapa yang akU akan pangkah esok??? dan kenapa pangkahan akU itu berada di petak mereka??? eerrmmmmmmmm...

untuk calon fssk... sah2lah akU akan mengundi untuk hari krishnan... budak kelas akU... lagi satu tempat akU nak undi siapa yer??? eerrmmmmmm... sah2lah budak aspirasi jugak... calon no.3... walaupon secara dasarnya akU tak kenal pun budak ni... dan untuk calon umum... akU maseh tak taw nak pangkah yg mana sebab akU maseh tak dapat infomasi untuk no calon aspirasi... he3...

bercerita pulak tentang kriteria pemilihan aku... mudah saja... hanya perlu untuk mengundi aspirasi... calon yg bertentangan???... mintak maaf banyak2...
anda bukan pilihan saya... huhuhuuuuuuuuuuuuu... akU adalah manusia yang mendokong politik yang praktikal... politik yang berpegang kepada suatu dasar... dan politik yang berhaluan kanan... sedari kecil akU telah dididik untuk setia kepada pemerintah... daripada kerajaan Malaysia sendiri ataupun kepada pemerintah yang lebih rendah... dan kemungkinan besar untuk akU memilih antara seorang rakan baik dengan pegangan... akU mungkin lebih berat memilih pegangan... mudah2an... tapi sah2lah setiap apa yang kita sokong dan perjuangkan itu mesti ada kebaikan dan keburukan... jadi apa yang penting??? kematangan anda untuk menilai... betulkan???

akU adalah manusia yang suka dan minat dengan politik... ramai yang tanya kenapa akU tak joint politik kat kampus... jawapannya mudah jer... sebab akU tak rasa keghairahan dan kewibawaan politik UKM... macam tak menyerlah... heheheeeeeeeeee... pendapat akU jer ye ni... janganlah pulak jd isu negara lepas ni... hahhaaaaaaaaaaaaaa...

so untuk ASPIRASI... selamat berjuang untuk mahasiswa... sila dekatkan dr anda dengan mahasiswa... kerana anda adalah pemimpin mahasiswa... chaiyok2!!!

p/s:lama tak bersidang dengan geng meja bulat berbincang tentang isu politik negara... rindu kat yb2 semua... huhuhuuuuuuuuuuuuuuuuu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan