Ahad, 3 Januari 2010

akU di hari lahir ke 22...

hahhahaaaaaaaaaaaaaaaa... Alhamdulillah... hanya kepadanya akU melafazkan kata2 syukur... usiakU menginjak setahun lagi... kali ni angka 2 untuk kedua2nya... terima kaseh kepada semua yg mengingati dan mengucapakan selamat kepada akU tidak kira secara langsung, call, sms ataupun fb... akU sangat2 menghargainya...

setiap kali tiba hari lahir akU... ramai yg keliru... akU sendiri kadang2 keliru lagikan orang lain... nak taw kenapa???

yg pertama... kebiasaannya setiap kali tanggal 3 @4hb... akan jatuh pada tarikh yg sama dgn tarikh daftar sekolah... jadi kawan2 akU selalu sialp wish tarikh... sama ada terlewat sehari @terlambat sehari... laharkan diorang... hahahaaaaaaaaaaaaaaaa...

yg kedua ni agt istimewa akU kira... kalo akU tanya kat semua... rasa2nya ada tak orang kat dunia ni yg sambut birtday 2 hari berturut2... jawapannya mestilah ada... saperr???... akUlah... kenapa??? xpercaya oo???... hahahaaaaaaaaaa... biar akU cerita yer... sebenarnay akU dilahirkan pada 4hb januari tahun 88... tapi dalam surat beranak akU tulis 3hb januari... sedangkan masa 3hb tu tarikh mak akU masuk wad... kiranya waktu tu akU tgh berjuang untuk melihat alam secepat mungkin tapi tak keluar lagi... dan akhirnya setelah diberi keizinan dan menghabiskan setiap titik perjuangan... tepat pukul 7 pagi akU dilahirka ke muka bumi ini... jadi tarikh lahir akU adalah 4hb...

ttpi dari kecik akU dah guna 3hb sbg tarihk rasmi kelahiran akU... hanya keluarga dan rakan2 baik akU saja yg akan wish untuk kedua2 tarikh biasanya... jadi akU ada lebihan 24 jam untuk sambut birtday... so apa lagi... kepada sesiapa yg blm wish kat akU... masa dan peluang maseh terbuka untuk anda... hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa


p/s: akU berharap umur ini membawa lebih banyak kebahagian, kecerian, kaseh sayang, kemewahan dan keredhaan dalam kehidupan... amiinnnnn...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan